Fickparkeringskung

Idag stod fickparkering på körschemat och jag fick göra tre stycken och alla blev lika perfekta! Det kändes toppenbra! Det känns svårare än vad det är. Eller också så hade jag riktig tur, men jag säger nog skicklighet, eftersom att jag satte alla tre. Och jag fick till en saxvändning efter parkeringen också. Jag är helt klart bäst!

Fick äntligen helt kryss på backa runt hörnet också. Och inkörnings- och backparkeringarna är också kryssade helt nu.

Idag fick jag kika under motorhuven också. Inte så svårt som jag trodde kanske, men det kommer nog ta ett tag innan det sitter helt var allt sitter. Jag skulle kolla lysen med. Och det är ju inte det lättaste att komma ihåg. Vrid, dra, vrid. Shit. Och det ska man kunna fixa samtidigt som man kör. Men vad är det jag brukar säga?! ÖVNING GER FÄRDIGHET!

Bästa av allt var att jag fick köra en cab. Dock inte nercabbad, det var lite kyligt, HAHA. För att bilen jag brukar köra var på däckbyte och skulle få vinterdäck. Linda har alltid sagt att hon vill köra cabben och idag fick jag göra det, så jag har retat henne massor. Jag kunde ju inte låta bli! Bilen var skön att köra, jätteschööön. Bromsen och gasen tog mycket fortare i den än vad den gör i "min ordinarie" bil. Så lite ryckigt blev det då och då.

Nu är det bara att övaövaöva och nötanötanöta hemma!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0