Tisdag

Idag har jag lekt med Karin. Dels för att det var roligt och trevligt och dels för att jag behövde annat att tänka på. Vi var ute med Ronja och sen käkade vi pannkakor och kikade på 101 dalmatiner. Och efter det spelade vi Wii Fit och Mariokart. Wii Fit var rätt kul, men det känns så konstigt och dumt på nått sätt att stå på en platt och röra kroppen på alla möjliga sätt, speciellt om man har publik... HAHA. Men det var kul och lite svettigt.

Sitter just nu och kikar på Hell's Kitchen. Efter detta ska jag sova, första körlektionen imorn är klockan 7 imorgon bitti och och den andra är klockan 10. Ska nog ägna resten av dagen åt teroiböckerna. Fick ju i uppdrag av Fredrik att fixa det innan han kommer hem, vilket är i mitten av December. Och mitt mål är ju som sagt innan jul. Det ska nog gå att fixa! Om jag kör stenhårt med teorin och kör massor hemma.

SOVGOTT
PUSS


Kommentarer
Alex

oh vad roligt :) jag saknar er massor :(

2009-11-03 @ 23:05:13
URL: http://mrsalex.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0