Teoridejt

Lagom till jag att jag startade datorn och skulle plugga teori så ringer Sara. Äntligen blev våran dejt av. HIhiIH :) Teoriböckerna packades ner i väskan och jag hoppade upp på min rejsercykel. Dock så fanns kondisen inte någonstans. Den har jag nog snutit ut. Det var verkligen tokjobbigt att cykla den inte allt för långa sträckan hem till henne. Och för att inte tala om denna uppförsbacke. Jag var tvungen att stanna tre gånger för att kunna andas. Och den backen cyklar man inte upp för, utan man går. Jag kunde ju knappt andas och snoret bara rann. Kändes riktigt skönt, man känner ju att man lever.

Kom sen fram lagom svettig och andfådd. Meen vad trevligt vi hade sen. Teoridiskussioner, teorifrågor och en massa skratt. Och lite lunch (om man nu kan räkna klockan 4 som lunchtid) på det, underbart god kyckling och mitt perfekt kokta ris och den goda påssåsen. En riktig festmåltid såhär mitt i veckan, lillördag och allt. Sen traskade vi iväg mot bilskolan, hon skulle på teori och jag skulle hem så vi gick den mesta av vägen tillsammans och pratade lite reflexer. Det är först nu när man själv tar körkort som man verkligen fattar att man inte syns som gångtrafikant när man går i mörkret. Jag måste införskaffa några reflexer.

Nu så ska jag borsta tänderna och sen bädda ner mig med en disneyfilm, min medicin mot förkylning. Sen ska jag sova, upp tidigt imorn, körlektion kl 7. Efter det fortsätter teorin... jag SÄTTER FART, märks det... ;) hihi :)

SOVGOTT
PUSS

Jag saknar dig... men jag får egentligen inte det, eller?!



Kommentarer
Sara

Hahha, jag tyckte du sammanfatta vår dag fin fint! :D

2009-11-11 @ 23:27:12
URL: http://sarajpettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0