Sjuk

Denna underbara (not) förkylning började redan i lördags. Halsen sved och kändes torr och det gick ut i nacken och upp i huvudet. Men jag bet ihop och jobbade. När jag sen kom hem och började slappna av så smög sig skiten på mer och mer och när jag vaknade i söndags var det kört. Snor och halsont och halstorrt. Tur att det var söndag också, då kunde jag ju verkligen stanna inne och göra ingenting av en anledning. HAHA!

Blev väckt av telefonen imorse vid kl 10, den som ringde ville aldrig lägga på heller, men efter typ 1 miljon signaler la han/hon på telefonen. Men då var det redan försent och jag var ju tvungen att gå upp. Men jag bäddade snabbt ner mig i soffan och kollade på dumburken... Vid lunch tog jag mig ut på en lite promenad. Det var jobbigt. Jag känner mig helt utmattad. Orkar ingenting.

Snoret bara rinner och jag är täppt i huvud och näsa. Utmattad. Kul att vara sjuk. Lite duktig har jag i och för sig varit. Jag har läst lite teori. Men det var inte lätt. Det blir tufft att plugga in detta med last, vikter och försökringar och sånt som man inte tänker på när man bara kör. Alla dom tråkiga grejerna. Men dom måste man ju också kunna, tydligen. HAHA! Denna vecka är en teorivecka, sjuk eller frisk, det MÅSTE göra och MÅSTE fixas!

Krya på er!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0