Regn!

Om en timme ska jag vara på fordonslektionen... frågan är bara hur jag ska ta mig dit?! Det tokregna ju ute, regnar i alla fall. Ingen bil hemma, ingen som kan köra mig... det enda som finns är ju min rejsercykel! Var är mina regnbyxor? Hmm... :P Känns väldigt motiverande att åka iväg, NOT. Men jag vill ju lära mig och då är det ju bara att bita i det sura äpplet!

Jag var faktiskt lite duktig med teoriboken också. Jag har läst kapitlet Bilen och kapitlet Miljön. Imorn ska jag nog ta mig ner till bilskolan och sitta där och plugga en stund, så att jag får något gjort ordentligt.

Ska käka nått litet nu och så måste jag få upp lite värme i händerna!

Vi hörs!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0