Onsdag

Efter en underbart rolig dag igår, känns det konstigt att idag skriva om vilket tråkigt humör jag är på. Dåligt väder är det också. Snacka om humörsvängningar. HAHA!

Det jobbigaste är nog mitt förbannade illamående. Jag trodde det försvann den där torsdagen för snart två veckor sen... men tydligen inte. Det kom tillbaka igen typ tisdagen efter och det vägrar släppa taget om mig. Jag vet inte vad det beror på och skulle kanske ta reda på det. Det beror i alla fall inte på körkortsfixandet, han, dansbandskampen eller kyrkjobbet... Det är otroligt jobbigt i alla fall. Jag blir ju deppig av skiten med. Men jag försöker att inte tänka på det, för mycket. Jag kämpar vidare, speciellt med körkortet. Vill då passa på att säga GRATTIS till Nattiz som fixade det igår! UNDERBART ROLIGT! :D

Så jag ska väl ta och begrava näsan i teoriböckerna idag igen, jag säger det oftare än vad jag gör det. Och sen efter lunch ska jag föröska ta mig ut på en promenad. Frisk luft och regn har väl ingen dött av eller?! :P

I eftermiddag/kväll ska jag på fordonslektion med. Ska lära mig massor!

Ha en bra dag!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0