Måndag - Teoriplugg och CVskrivning

För ovanlighetens skull gick jag upp vid kl 9 idag. Duktigt av mig men jag kände att det hade varit väldans skönt att bar afå ligga och mysa under det mysiga täcket med den perfekta temperaturen. Men så kan vi ju inte ha det! Så jag knuffade upp mig.

Jag åt lite fukost och sen la jag mig i soffan och glodde på MTV top10. Sen satte jag mig på mattan vid glasbordet i vardagsrummet, TVn avstängd och spotify på, och öppnade teoriboken. Detta är min favoritplats att sitta på. Det känns bara tråkigt att sitta vid köksbordet när man kan sitta på den mjuka mattan. Och så slipper man ju plocka undan alla grejer från bordet när man ska käka. Där jag sitter nu så kan det ju ligga kvar på golvet och bordet, i alla fall ett tag... HAHAH!

Pluggandet började sådär och har fortsatt så, jag kom in på CVskrivandet precis innan lunch och det har jag fortsatt med sen en längre stund. Men nu är nog det mesta inskrivet så jag ska ta och återvända till teoriböckerna.
I körkortsboken står det om reaktionsstäckor, dom har bara räknat på 30, 60 och 90, dom tar bort 0an och multiplicerar sen 3 med 3, 6 med 3 och 9 med 3 för att räkna ut den ungefärliga sträckan, gäller det för alla hastigheter? för 40, 50, 70, 80, 100, 110 och 120? Jag räknar med det i alla fall. Kanske ska fråga på bilskolan.

Fan vad jag vill ha körkort nu! SÄTT LITE FART ERICA! Det är INTE långt kvar nu!!!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0