Lunarstorm?

Att den sidan fortfarande lever. Och att jag har kvar min sida där. HAHA! Var dock tvungen att fråga bror om han kom ihåg vad jag heter där... siMMisen. HAAH. Inga meddelanden hade jag fått heller. Men jag var ju såklart tvungen att skriva i några gästböcker, bara för en kul grej. HAHA. Såhär kul har jag på min fritid, som jag egentligen inte har... Så kan det vara.

Pluggandet idag har gått sådär efter att jag kom hem från bilskolan. Får rycka upp mig lite tills imorn. Min hjärna är väl utmattad idag. Har ju läst en hel del i veckan, men det mesta verkar ju inte ha fastnat ordentligt i alla fall. Känns som om jag simmar motströms, det tar emot och jag orkar inte. Jävla förkylning. Imorn är det bara att ta nya tag! COME ON!

Lite kul att kika in på Lunarstorm i alla fall. Länge leve den sidan. Någon som vet hur gamal den är? 

PUSS 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0