Fredag

Vaknade vid halv 9 idag och kände att jag ville somna om, men kände direkt i kroppen att det inte var ett alternativ för då hade jag mått piss idag. Så jag låg och lyssnade på Rixmorron zoo i en halvtimme. Skönt. Gick sen upp och startade datorn och käkade frukost. Klockan 10 släpptes Kissbiljetterna och jag lovade Micke och Simon att jag skulle fixa två och det gjorde jag också. Hade kanske varit häftigt att gå, men jag inte inget stort Kissfan, så dom får gå själva.

Idag får det nog bli ett ryck med teorin... inte bara SNACKA EN MASSA SKIT om att jag SKA göra det och sen INTE GÖR DET, utan idag är det det som gäller! SKÄRP DIG ERICA, det är ju faktiskt lite viktigt detta om du ska fixa det innan nyår, helst innan jul om det finns tid och om jag kan klara det!

Ha en bra dag!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0