Detta va en utten dag

Dagen börjde med en ENORM FÖRSOVNING. Jag började jobba klockan 8 och smarthuvudet Erica hade satt väckarklockan på 7.49. Jag skulle satt den på 6.49. Och varför gick inte mobilen igång med en påminnelse? Jag trodde jag hade satt den så den går igång fast att den är avstängd. TYPSIKT! SÅ man kan ju säga att jag vaknade på helt jävla fel sida.

Jag kastade mig upp ur sängen och borstade tänderna och iväg med världens fart på cykeln i skitochpiss-vädret. Kallt som fan och isblandat snöregn. Toppen start.

När jag kom till jobbet så började jag direkt med Silviakakan. Och den blev underbart god. Det lyst upp dagen lite. Jag vet inte om strömmingen blev god för det blev inget över och det räckte knappt till lunchgästerna heller. Så det blev potatismos och sallad till lunch idag. Inte så pjåkigt i och för sig, men det hade ju varit gott med lite fisk med.

Disken gick snabbt och snart var jag hemma igen. Packade simväskan och åkte och handlade en snabbis med pappa och satte mig sen på cykeln och drog iväg till simningnen. Kände mig riktigt taggad idag och träningen gick super! Mådde knappt illa alls, det kändes bara typ två gånger. Men jag simmade allt och jag låg inte jättelångt efter. Men det var jobbigt att simma 300 m fjärilskick på rygg... kändes i magen vill jag lova. Och bröstarm, 10*50... kändes JÄTTEMYCKET i axlarna... Hur ska jag komma upp ur sängen imorn?! HAHA!

Imorn står TEORIPLUGG på schemat. Ska ta mig ner till skolan och göra tester på daton. Kan ju inte ligga efter med teorin. SÄTT LITE FART NU ERICA!

Nu ska jag se klart på Vad blir det för mat med Per Morberg och sen ska jag SOOOOOVA! Trött som fan efter en otroligt jobbig dag.

SOVGOTT
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0