Barnvakt

När jag sitter som djupast ner i teoriböckerna ringer telefonen. Det är Lasse som vill ha barnvakt till sin lille son Max. Och jag hade ju ändå inget för mig nu på kvällen så jag ställde upp. Max är ju för jäkla söt, en riktig solstråle. Funkar det inte som han vill så skriker han en eller två gånger, men tar man bort det eller distraherar honom med något annat så tappar han det och blir lika glad som innan.

Vi lekte med bilar, åt lite fiskgratäng, kollade på TV och "pruttade på magen". Prutta på magen är alltså när man blåser på magen så det låter. Kittlas massor. Och Max tyckte det var otroligt roligt. Riktigt härlig lite unge!

Nu ska jag strax krypa ner i sängen, jag har ju ändå varit vaken sen klockan 6 imorse... HAHA!! Börjar jobba 8 imorn också. Ska laga min berömda strömming till lunch.

PUSS

(It's like a huge hole has been punched through my chest... saknar dig, antagligen helt i onödan)


Kommentarer
Sara

Låter jätte, jätte mysigt.

2009-11-04 @ 22:55:35
URL: http://sarajpettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0