Naturen som inspirationskälla

Det var min infallsvinkel på svenska b muntliga nationella. Och jag kan väl säga såhär, det är nog bland det bättre jag har gjort, men det är inte bra, vet inte ens om jag blir godkänd. Jag verkligen HATAR att stå där framme och prata inför en grupp, tur idag var att det bara var 5 pers som lyssnade, men det var fortfarande 5 pers för många. Jag tycker verkligen att det är jättejobbigt att stå där. Jag tycker att jag är förberedd innan, jag har det jag ska säga nerskrivet. Men sen när jag kommer fram så börjar svetten komma fram, hjärnan mosar sig och allt det jag skulle säga blir bara en enda stor röra. Hur fan gör man? Övning ger färdighet... jag vet. Men jag klara det ju inte. Usch!

Nog med gnäll! Jag fick ju G+ på uppsattsen. Riktigt skönt att höra! Jag nådde inte ända upp på VG, jag hade för många upprepningar och lite sånna små grejer, men jag är nöjd. Jag som inte ens jag följde uppgiftten, men tydligen så gjorde jag det! Härligt!

Sovadax nu! Imorn är det löpning på idrotten som gäller! Tisdagar är dom bästa dagarna! Börjar sent med arbetsmiljö, Ingemar är bra, snäll och rolig! Och sen avslutas dagen med IDROTT! Underbar dag alltså!

Sovgott
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0