Ledigt

Imorse vaknade jag kl 10. kl 10, av mig själv till och med. Helt utvilad och det kändes superskönt! Jag kände mig redo för en dag ute i solen.

Men innan jag la mig på mattan för att sola var jag nere på stan för att fixa biljett till Hassle som spelar på fredag. Jag passade också på att kolla mina köksskor, i skåpet i skolan, eftersom att alex och jag tror att hon har fått med sig mina, men det hade hon inte. Så det problemet löstes.

Jag hann bli kallad både snygg och jävla kärring på den tiden jag var borta. På vägen till stan kände jag mig förföljd av en som kallade mig snygg hela tiden, sliskigt. Sen på vägen hem cyklade jag om en tant och hon blev väl rädd och av det blev hon förbannad och kallade mig jävla kärring.
 
Sen drog jag hem och käkade lunch och drog sen till Tunavallen, där jag och Karin trodde att vi skulle kunna spela boll eller något, men det var ingen lärare där så det blev inget av det. Så jag åkte raka vägen hem och la mig på mattan för att sola. Riktigt skönt. Men jag höll på att somna och det hade ju inte varit bra.

Imorn är det restaurangen som gäller. Undrar på vilken station jag får vara!

Ha en fortsatt trevlig kväll!
KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0