En sån dag

En som man knappt kommer ihåg... HAHAH. Nejdå. Idag är en mycket bra dag!
Jag fick Godkänt på min muntliga redovisning på svenskan och att jag är godkänd i hela kursen svenska b. Så nu behöver jag inte gå på den mer, SOVMORGON på måndagar. Sen så är Ansvarsfull alkoholhantering också slut. Ska bara jobba med MVG-uppgiften, men jag behöver inte komma hit för att göra det. Ännu längre sovmorgon på måndagar. Men religionen måste jag nog gå på i alla fall idag och nästa vecka.

Nu är det dax för lunch, är hungrig som fan! Sen är det religion. Ingen engelska idag, kompledigt för nationella vi hade i fredags. Tråkigt, då missar jag ju min håltimme! Riktigt synd! NOT!! HAHAH!

Hörs sen!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0