Vasaloppet

Jag har sett nästan hela vasaloppet idag... missade dom två första timmarna, men så resten. Daniel Tydell vann, jag hejade på honom, inte bara för att han låg först utan för att han åkte väldigt bra och var väldigt stark. Han körde som ett djur. Riktigt häftigt att se. Fort gick det också. Grattis säger jag till Daniel!

Nu hejar jag på PÄR! HEJAHEJA! :)

Igår blev det melodifestivalen och chips. Och kexchoklad. Mycket gott. Men jag tyckte inte att det var ett bra startfält. Ingen var riktigt bra. Starpilots låt lät PRECIS som deras gamla låt, "in the heat of the night", det var rikgit tråkigt, annars var det en bra låt. Men det var ändå två bra låtar som gick vidare till finalen, Agnes Lovelovelove och Marlena Ernman La Voix. Marlena var lite häfigt, hon sjöng opera, typ. Jag tror den kan gå långt om den vinner allt.

Nästa vecka får man väl kolla på Andra chansen. Och sen finalen veckan efter.

Idag får jag väl försöka plugga lite, svenska och arbetsmiljö. Måste göras! Svenskaredovisning imorn och arbetsmiljön ska in på tisdag. Så jag MÅSTE plugga idag. Kul... NOT!

Men först måste jag ner till stan en sabbis, bror fyller år imorn! Han fyller 15 år! Hihi!

Ha en bra dag!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0