Torsdag

Idag började jag kl 14.10. Engelska. Då skulle vi skriva uppsats, ett gamalt nationellt prov. Det gick väl sådär, tur att vi ska skriva imorn också. Sen hade jag metod med Urban. Vi har jobbat i MOR-programmet. Ett program där man kan kalkylera recept, skriva recept göra menyer, typ. Och precis lagom till att jag börjar fatta hur man gör så är ju tiden ute och vi ska byta. Eller vi har två veckor kvar.

Sen kom jag hem och kände mig helt lost. Jag visste att ingen skulle vara hemma, men jag visste inte var alla var. Det var en riktigt irriterande känsla. Så jag var tvungen att ringa mamma. Och då fick jag ju reda på var alla var. Men snacka om att jag kände mig helt lost.

Som vanligt på torsdagkvällarna så är det ju Vad Blir Det För Mat med Per Morberg och det var ikväll med. Det så riktigt gott ut, grillad gös, precis vid havet. Hur underbart som helst! Älskar Havet!

Men nu är det väl snart Sovatimme.

PUSS OCH GODNATT
KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0