Tisdag

Igår var jag ledig... men tror det blev något plugga då? Nej, såklart inte. Eller jo, jag gjorde ju arbetsmiljön. Så lite nöjd kan jag vara. Annars är jag ingen stor pluggis... och det har jag bevis på nu, jag tänkte ju sätta mig med matten, har prov på onsdag, i sannolikhetslära och statistik, matte b, men jag fattar inte riktigt hur man gör... så jag satte mig vid datorn istället. Men, jag ska snart stänga ner och ta tag i matten. Så svårt kan det väl inte vara? Eller? Jag jobbar på det!

Jag tror jag vet vad jag ska göra i höst! Jag ska nog gå en KY-utbildning. Säger inte vilken, än, för jag har nog inte riktigt bestämt mig än, eller jo, jag har nog det. Tror jag. Jo, jag ska söka. Måste ta mod till mig!

Nu ropar matten (trolivtvis förgäves, men ändå)!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0