Matteprovet i sannolikhetslära och statistik, kapitel 5

Det gick bra. Det kändes i alla fall som att det gick bra. Det var nog bara lådagrammet jag inte fattade. Och det vet jag inte när jag kommer fatta heller. Men, jag började precis fatta komplimenthändelsen, jag tror att det hette så i alla fall. HAHA, vilken koll jag har! Men jag hoppas verkligen att läraren har rättat provet tills på fredag! Det brukade alltid Gunnar göra. Håll tummarna! För det gör jag!

Jag måste bara lägga in en länk där man kan se lite ur Kenny Begins - http://video.msn.com/?mkt=sv-se&vid=3ba93913-ef85-4fdc-b643-8330554423a1&from=SVSE_PlayNetworks&tab=m1236085652527

Jag TOKLÄNGTAR efter att se den! HAHA!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0