Bodaborg + Melodifestivalen

I julklapp fick vi ett äventyr; en hel dag på Bodaborg och igår åkte vi dit. Och jag säger då det, FYFAN VAD ROLIGT! 21 rum fyllda med lek och tänk. Inte för att jag klarade alla, jag gick inte ens in i alla, speciellt inte dom rummen där man var tvungen att tänka och klura, det är inget för mig. Istället var jag inne i dom mer fysiska rummen. Och vissa var väldigt jobbiga, och flera av dom klarade jag inte, så jag måste åka tillbaka. Jag har blåmärken på hela knäna och jag har träningsvärk i hela överkroppen, men det var det värt. Det var en tokrolig dag!

Men man blir rätt trött efter 10 timmars lek och jag somnade på en gång när jag la huvudet på kudden.

Men innan jag kunde gå till sängs så var vi ju tvugna att åka hem och då lyssnades det på Melodifestivalen, Andra Chansen. Det var inga höjdarlåtar med där, och det var dom västa låtarna av dom som gick vidare, hur kunde Snälla Snälla slå ut Starpilots? Egentligen kanske inte har jag något att säga till om eftersom att jag inte ens röstade, men i alla fall. Varför ens ha en andra chans? Varför ha så många deltävlingar? Varför inte bara ha en tävling och den som vinner får åka till finalen? Jaja, det är väl som det är. Jag har ju varit fast och tittat alla gånger, utom igår då då jag lyssnade på det i bilen. Och jag kommer se finalen också.

Ha en fortsatt bra kväll
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0