Torsdag, 2 days to go

Idag var det övning av inmarsch i aulan. Vi blev insläppta i aulan, Mats pratade och skojade. Sen fick vi gå ut igen, vi gick längst nerifrån på listan så att alla vi klasser skulle komma in i rätt ordning. HR3B står ungefär i mitten i det vänstra ledet. Sen gick vi in och satte oss igen, på Mats signal att vi fick sitta förstås, man får ju inte sätta sig vid fel tillfälle! Och sen var det bara tack och hej. Detta tog sammanlagt en halvtimme.

Efter övinngen så fixade klassen med lakanen till flaket. Riktigt snyggt! Sprejfärgen gick genom lakanet så det står HR3B utanför ingången vid hus 3 på Rinman. Riktigt fint! Vi lämnar spår efter oss. Nu kommer dom aldrig glömma oss.

Det var fruktansvärt kallt att stå därute och greja med det... så jag gick hem och bäddade ner mig i soffan och Twiligt, så nu är jag uppvärmd och det hettar om kinderna. Längtar sååå mycket till New Moon premiären! Dock vill jag ha sommar först! Men efter den så kan vi skippa hösten och allt det så att det blir november direkt! HAHAH!

Nu är det bara att städa vidare...  Eller nä, jag gör det imorn... tror jag!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0