Tacktack!

Jag vill börja med att säga TACK till Jenny och Lasse för nomineringen till stipendiumet. Och Tack för att jag fick det. TACKTACK!!!

Sen så vill jag tacka den dumma säckatören som har givit mig ont i händerna. Jag har klippt ner mina studentbjörkar idag. Och det var inte lätt. Säckastören var dum, den klippte in av ordentligt och den fastnade och grenarna var tjocka... HAHAH! Men nu är det gjort och jag fick friskt luft på köpet. Väldigt skönt. Det var inte kallt, men det var ju inte tokvarmt heller. Det var skönt att stå i linne och studentbyxorna uppvikta och sen barfota. Men var är bikini- och badvärmen??? kom nu!!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0