Skitpissochfan

Vad allt känns skit!!!

Dåligt väder, syskonen ska till solen och värmen, deppad av vädret, ignorerad, feg!

Gnälla hjäler inte jag vet, men det känns skönt att få ut det. Men jag måste ju ta tag i vissa saker. Jag kan inte förvänta mig allt av alla, att jag ska slippa göra allt själv. Jag är ju faktiskt vuxen nu. Eller ja. Myndig, arbetslös och allt det. Ingen kan fia allt åt mig, jag måste ta hand om mig själv och fixa saker själv! Våga och chansa. Det kan ju inte annat än att gå åt helvete. Och gör det det då får jag bara börja om igen.

Men nu ska jag sova. Bättra på humöret lite. Imorn ska jag vinka av syskonen när dom åker vid kl 6 imorn bittit. Sen ska jag kanske sova lite och sen duscha och ta mig ner till Vilsta marknad för att träffa Sara en stund. Sen ska jag med mamma på loppis och öppet hus. Hoppas på upphåll imorn!

Varför igonorera du mig? Varför ser du mig men väder dig om?

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0