nedräkning... 5 dagar

Ledigt idag. Fixat lite med tvätt och städning idag. Men mest blev det solning... Och så drog jag äntligen(!)på mig mine inlines och tog några vändor fram och tillbaka utanför huset. Riktigt kul. Jag får se till att damma av dom på riktigt nu. Sen badade jag  för andra gången, premiärdoppet kom igår. Det är inte jättekallt, men det är inte varmt. Det isar i kroppen. Men ändå kunde jag ligga i lite.

Igår var det ju också morsdag. Då ville mamma ha räk- och rompaj och en matjesillpaj. Jag fixade dom och matjesillpajen gick att äta. Jag gillar inte sill annars, men denna gick att äta. Inte i stora mängder, än, men det kan jag nog lära mig att äta och kanske rent av göra själv någon gång i framtiden.

Rubriken kanske känns fel, men det är den tiden det är kvar till STUDENTEN! på lördag smäller det! TOPPEN!

Imorn ska jag till skolan till halv 9 då arbetsförmedlingen kommer till oss och ska prata om allt som rör det. Sen är det bara hem och fixa och dona inför helgen... och sen på kvällen dra tillbaka till skolan för att ha klassråd och sen dra ut och käka med dom andra HRklasserna. För att sen dra med i alla fall Jonathan till Grappa.

5 dagar kvar alltså!
SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0