Måndag

Om det skulle regna idag så skulle jag dra in TVn till mitt rum och ligga kvar i sängen. I förmiddags, vid kl 9 regnade det INTE, så jag hade ingen ursäkt att ligga kvar. Men nu, när jag stod och diskade och plockade undan så började det regna. Jag funderar starkt på att bädda ner mig i soffan och glo på film, vilkat jag ska göra också, men jag lovade att jag skulle baka bröd. Så jag får göra det först...
Jag vet bara inte riktigt hur man gör. Jag har gått hotell- och restaurang, men jag kan inte baka. HAHA. Konstigt. Men jag tror att när vi bakar brukar vi använda ett paket jäst och sen en halvliter vatten. Men jag vet inte riktigt, jag gillar inte att baka. Just för att jag blir så osäker. Jag ska kolla med mamma hur hon brukar göra. Usch vad pinsamt.

Jaja, det är bara att baka på!

Ha en bra dag!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0