Lördag

Idag är det en vecka sen jag tog studenten! HAHA! Vad tiden går fort...

Bakade en sockerkaka till fika. Jag var så himla sugen på att prova min elvisp jag fick i studentpresent. Den funkar alldeles utmärket! Tack för den, det kommer användas! Vet bara inte var jag ska göra av den just nu... eller var jag ska göra av min hushållsassistet och min pasta mangel... dom tar ju lite plats och jag bor ju fortfarande hemma där vi redan har alla dessa saker. Jag får se till att hitta ett jobb så jag kan flytta helt enkelt. Men det är lättare sagt än gjort.

Ikväll till mat blir det grillad lax, med potatismos, citron och en kall dillsås. Mamma och pappa fixar maten idag, jag har ju gjort det i två dagar. I och för sig så gör dom den ju jämt, men i alla fall. HIHI!

Denna dag har varit ganska lång... vilket i och för sig kan bero på att jag har gått upp två gånger. Första gången för att vinka av småbarnen och andra gången gick jag upp för att vara uppe tills jag går och lägger mig. Vilket eventuellt blir ganska tidigt idag, jag vet att det är lördag och lov, men det hjälps inte. Jag måste ju sova så att jag mår bra. Men först ska det ätas middag och sen kollas på film och moffa dillchips! MUMS!

Ha de bra!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0