Härlig sommar vi har

Hela dagen har det regnat. Precis hela dagen. Det känns sådär. Det hade varit nästan helt ok om det inte hade varit för att jag fick veta att syskonen hade badat i medelhavet. Jag vill bara gråta. Det är kul för dom att dom har fått åka dit. Men det känns så jävla orättvist att dom har fint väder och jag är mitt i regnet. Inte alls roligt!

Gick med mamma och pappa på Vilsta marknad idag, igen. Jag gick i flipflop och jag gick ur den ena floppen två gånger. Jag tyckte det var bättre (och roligare) att gå omkring i dom än i ett par riktiga skor. Jag köpte ett glödbröd, ett samiskt bröd tror jag det är. Riktigt gott måste jag säga! Mumsigt!

Igår läste pappa upp mitt blogginlägg högt, och när jag hörde det lät det rikgit konstigt. Det lät inte som om en 19-åring hade skrivit det. Konstigt det där. För när jag skrev det så lät det riktigt bra, men sen när jag hörde det lät det förjävligt. HAHA! Grejen är kanske att jag ska planera lite bättre hur och vad jag skriver. Äsch, jag vet inte. jag skriver som jag gör.

Nu är det dax för sängen. Är det regn imorn så funderar jag på att ligga kvar i sängen hela dagen. I ren protest mot vädergudarna. Är det där dom vill ha mig så ska dom få ha mig där!

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer
Papps

SKRIV SOM DU GÖR!!! Det är jätteroligt att läsa

2009-06-15 @ 11:49:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0