En dag ute bland buskarna

Halva eftermiddagen spenderade jag med Sara på frisbeegolfbanan. Riktigt roligt är det att spela. Det är lite svårt att spela med frisbees som man använder på stranden. Dom flyger inte lika långt som "riktiga" frisbees. Men vi hade roligt och detta ska göras om! Det var jämnt, men jag vann med 102 kast mot Saras 110 på 12 hål. 

Sen gick jag hem och klippte gräset. Nä, pappa gjorde det men jag krattade upp det. Jag skulle klippa först men jag visste inte riktigt hur jag skulle göra så han fick göra det, men nästa gång fixar jag det.

Solen har varit framma två dagar i rad nu, dock har det varit väldigt molnigt idag och så ska det tydligen bli regn imorn och frammåt. Känns väl sådär... men imorn ska jag och mamma till Lager 157 så det gör inget att det regnar.

Vad ska ni göra på midsommar?

Ha en bra kväll!
KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0