Torsdagkväll

Vilket skitväder det har varit idag. Regn, regn, regn och regn. Sa jag att det har regnat idag?! Riktigt trisst! I och för sig så är ju det en rätt bra ursäkt för att kolla på film. Mysa ner sig i soffan med en riktig regnfilm. Idag blev det Berts piniga pubertet, alltså avsnitt 5-8 från serien. Älskar Bert! HAHA!

Sa jag förrsten att det har regnat idag? Jag tänkte ju cykla till jbbet idag, jag hittade till och med mina regnbyxor, men pappa var visst vaken redan efter att ha skjutsat mamma till tåget så han skjutsade mig också. Jag hade inte palla cykla, jag hade bara blivit förbannad. Men imorn lär jag få cykla. Både mamma och pappa har semester nu och dom kanske inte blir så glada om jag väcker dom det första jag gör. HAHA. Nejdå, dom har nog inget emot det, men det kanske är skönt att cykla när det regnar...måste ju prova.

Nu ska jag leta mig ner till min säng. Funderar på om jag måste kissa första. Jo, det måste jag. HAHAH!

Ha en bra natt!
SOVGOTT
NATTINUFFSAN

KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0