Torsdag

I natt sov jag fruktansvärt dåligt. Jag hade fruktansvärt ont. Så kl 4 imorse låg jag ute i soffan och kollade på Aladin. Eller nja, jag såg början sen somnade jag och vaknade igen när filmen var slut. Skönt att få sova lite i alla fall. Så idag har jag kännt mig lite off, lite anti. Men cafet gick bra. Dom var nöjda med mackorna, mina smörgåstårtamackor och så tyckte dom väldigt mycket om mina chokladrutor. Chokladrutorna var riktigt goda, jag är mycket nöjd med dom.

När jag kom hem så bäddade jag ner mig i soffan igen och kollade på film. Jag tyckte att jag var värd det. Trots att solen sken ute, men det struntade jag i. Fullständigt. Det var riktigt skönt att bara få ligga där och halvsova och kolla på Kapten Jack Sparrow. Död mans kista. Johnny Depp alltså, han är såå otroligt duktig! Snygg är han ju också. HiHiHi!

Nu vankas det  mat. Spagetti och köttfärssås, det är ju torsdag.

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0