ÖVNINGSKÖR

Fyfan vad bra det gick idag! Jag vill börja med att säga det! Tokbra! Bara två motorstopp, vilket berodde på stress i Erica på grund av att alla förare skulle hem så det knappt blev någon lucka att köra ut i. Men det gick bra. Fick koll på det snabbt. Dragläget har annars gått superdupermegabra idag. Antingen hade jag bara tur eller så börjar jag äntligen fatta. HAHA! Jag gjorde en skitsnygg parkering också. Antingen har det hänt nåt i min hjärna som gör att jag börjar fatta och att det ska gå, eller så hade jag tur. Kan också vara lite blandat. Men jag tror att jag är på GÅNG!

Fan vad jag är bra!

Kör på!!
KRAM


Kommentarer
mamms

Klart du är på gång! fortsätt så så har du den lilla rosa lappen i din hand snart. Ser fram emot att få skjuts hem från diverse tillställningar framledes... kämpa på!



kram

2009-07-11 @ 22:30:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0