Onsdag

Sommarvärmen och latheten börjar visa sig. Jag är otroligt trött. I alla fall på morgonen. I och för sig. Vem är inte trött kl 7 på morgonen? Jag gick ändå och la mig tidigt igår så jag skulle orka. Men det gjorde det bara ännu värre. Jag vill ha semester. Jag har bara en och enhalv vecka kvar nu... sen är det semeter i en vecka. Sen får vi se hur allt blir med allt.

Idag har jag svettats och frusit om vart annat. Riktigt jobbigt. Det är ju varmt och skönt idag, men ändå har jag frusit. Och sen helt plötsligt svettades jag som tusan. Riktigt jobbigt. Min hud klibbar som fan. Dumma lotion.

Nu måste jag nog ta mig ner till Vilst och bada.

Ha en bra dag!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0