Måndag

Ledig idag. Som alla andra måndagar. Skönt med lite sovmorgon då. Imorn får jag nog se till att städa lite. Jag kan inte bara sitta där och lösa sudoku. Jag får dra en repa över stolar och bord och golv. Så kanske dagen går liiite fortare.

Idag har jag kört bil igen. Jag har nog gett mig fan på att ta körkort nu. Körde till Ärla och hämtade Linda och sen körde jag till blåbärsstället. Sen körde Linda hem. Det känns som om bitarna börjar falla på plats. Jag känner så i alla fall.. sen vet jag ju inte vad bilskoleläraren säger... jag får ta reda på det efter Falkenberg. Då måste jag kanske skrivain mig och börja ta lektioner och läsa teorin. Ska jag ha lappen innan nyår så får jag snabba mig lite.

Just nu håller jag på att skriva ett CV och ett personligt brev. Att skriva ett personligt brev är INTE lätt.... Hur skriver man? Vad skriver man? Det är lite brådis att få ihop den nu så jag kan söka detta jobbet jag söker.... Ett roligt jobb är det nog om du frågar mig. Det måste jag nog skriva i brevet. Jag jobbar på det...

Nu ska jag skriva vidare.

Ha en bra dag!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0