Måndag

Det var riktigt skönt att få sovmorgon. Dock vaknade jag runt kl 9 i alla fall. Men då låg jag kvar i sängen tills klockan var dryga 10. Myspys.

Kikade på Bugsy Malone på tv4film och sen grävde jag ner i mig i källaren och började med min städning. Det kommer ta hela jäkla veckan. För jag tycker att det är så tråkigt att städa. Så därför får min framtida kille vara en som gillar att städa. Och diska. Och så måste han vara vältränad. Solbrun. Bara så att alla vet. HAHA!

Jag fick undan allt från bordet i alla fall, men nu ligger det i stället på golvet. OCh studentpresenterna vet jag inte var jag ska göra av. Det är kanske dax för mig att flytta snart? Måste dock ha ett jobb först. Och ett körkort. Jag får börja kämpa. Men först ska jag ha en vecka semester. Sen får jag börja på riktigt.

Strax ska jag iväg och möta upp Jonathan och Karin och kika på bröllopspresent.

Ha en fortsatt bra dag!
KRAM


Kommentarer
Alexandra

oh gud va roligt :D hihii :D vad blir det :D men ni måste verkligen inte köpte någe. pussss

2009-07-20 @ 23:29:21
URL: http://mrsalex.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0