Lördag

Vaknade vid kl 10. Åt frukost och lyssnade på melodikrysset, varför har han bara med gammal musik? Jag kan ju aldrig. Jo, ibland händer det att han, Anders, har med nyare låtar som jag också kan, men då kan ju mamma och pappa det också, så egentligen är jag ingen hjälp. Men det är ändå ganska trevligt att lyssna på det. HAHA!

Efter lunchen åkte vi och plockade svamp. Jag körde. Det gick rätt bra idag. Bäst gick det igår. Jag får se till att köra varje dag, eller ofta i alla fall. Varje gång vi ska någonstans. Så att jag lär mig. Måste läsa teorin och så måste jag lära mig bilens funktioner också. Plugga på!

Vi hittade lite svamp också. Knaperstekta kantareller med salt och svartpeppar.... MUMS!

Kör lugnt!
KRAM



Kommentarer
mamms

...vi hittade blåbär oxå...glömt hur god pajen var?



vad gäller bilkörandet så blir det bara bättre och bättre. Du är på G nu, Erica. Det är roligt!



Kram

Mamms

2009-07-11 @ 22:26:11
Jenny

Erica, melodikrysset är för pensionärer! ;)

2009-07-12 @ 12:38:11
URL: http://jennysblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0