Lördag och Möhippa

Jag som hade tänkt att ha sovmorgon igår, eftersom att jag hade sovit dåligt dagarna innan. Men det sket sig ju. Istället blev det en MÖHIPPA, för Alex. Och jag då ångrar ju lite att jag ville ha sovmorgon, för det var verkligen roligt. Kl 10 samlades vi på torget, dock var Jessica och compani sena med bruden.. Men sen drog det igång. Alex var riktigt snygg, gula gummistövlar med sidenrosetter, blommig klänning, en "brudslöja" över året med massor med stjärnor och lite glitter.

Sen fick hon 10 uppdrag, inte samtidigt såklart. En del grejer var verkligen pinsamma, jag vet inte om jag ens själv skulle ha gjort dom, jag är ju som jag är. HAHA. Hon skulle gå och be om att få gratis klubba, hon skulle sälja roliga historier, äta banan och bli fotad av tre för henne okända människor. Lite allt möjligt alltså.

Hon hade ju också en skylt på sig, en framsida och en baksida. På baksidan stod det "Roliga historier 5 kr" och på framsidan stod det "Mustitt 10 kr". Mustitten var ju klockren, då hade, jag gissar att det var Jessica, sytt på en mus, en sån som katter leker med, fram på leggingsen så hon var tvungen att dra upp klänningen för att visa. Riktigt roligt.

Vi åt picknick i Stadsparken och sen åkte vi ut till Näshulta där det väntade Homeparty, Himmelriket var på besök. Lite pinsamt i början, men det la sig ganska snabbt. Det var både roligt och intressant.

Efter det kom svensexan och det blev partyparty. Och grill. Min kyckling blev riktigt fin. Mums.

En underbart rolig dag! Nu är det The final countdown för Alex och Mats, på lördag smäller det!

"Öppna din dörr, och säg att du vill ha mig här"

KRAM


Kommentarer
Alexandra

Hejsan. ja jag tyckte allt var pinsamt eftersom ja igentligen är så blyg, men lite sprit gör allt bra ;D hahah. nej men mustittarna var roliga men jävligt pinsamma. hahah :D jag fick aldrig någon mat :P hahahah :D tack för en helmysig dag. pussså kram

2009-07-20 @ 23:25:34
URL: http://mrsalex.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0