Harry Potter and the halfblood prince

Var och såg den nyss, med bror, Nattiz och Jonathan. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Den var riktigtriktigt bra. Rolig mest hela tiden. Det mörka i filmen fick aldrig grepp om publiken. Så fort det var lite mörkt så blev det ljust nästan direkt. Det ger kanske lite minuspoäng, för jag har för mig att boken är ganska mörk. Men. Allt roligt väger upp det. Daniel Radcliff är ju för jävla duktig. Och Rupert Grint också. Riktigt duktiga. Dom blir bara bättre och bättre. Det kanske är en bidragande faktor till att filmen är bra. Att dom blir bättre och bättre.

Tom Felton spelar också bra. Draco kämpar verkligen för att överleva. Han vill väl inte riktigt vara med, kan är livrädd och Tom spelar honom mycket bra.

Jag är ju kanske inte riktigt bra på att ge betyg och så, kriterier och grejer, men jag ger den en 4a då, eller en 5a. Jag gillade den verkligen. 4,5 får den. HAHA!

Se den gott folk! Om ni gillar Harry Potter förstås. Jag räknade snabbt ut att jag kommer vara 21 år när den sista delen går upp på biograferna. 21 år. Men har jag nu sett alla och gillar dom, så vad stoppar mig från att se dom sista också? Just det, INGET.

Ha en fortsatt trevlig söndag!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0