GRATTIS MAMMA

på födelsedagen!

I present fick hon en solstol, som man kan ligga i, vad heter en sån? Men ni fattar säkert ändå! HAHAH! Pappa och jag hade gjort ett roligt kort, eller mail, vi gjorde det i datorn och skickad det i omgångar. Jag hade tagit kort på pappa, när han gör sin grej tillsammans med "här kan man va", så klippte jag ut den sen och satte ihop det med solstolen och en textruta och grattistext, sen delade han upp det i olika mail och skickade det i omgångar. jag tyckte det var en jätterolig grej.

Sen av ska hon få en present nu vid maten, en bok, Äkta vara, heter den.

Etfer maten blir det Tårta, jordgubbstårta, som Linda har bakat. Mums.

GRATTIS MAMMA!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0