Bröllopspresentfixning

Nu sitter jag och väntar på Karin. Vi ska planera och testa och se hur vi ska göra med bröllopspresenten till Alex och Mats. Den kommer bli såå fin! Och sååå rolig.

Tänkte kolla på Gangs of New York också, men jag kommer ju missa mitten och slutet, så jag spelar in den i stället. Och så sitter pappa och micke och glor på Repmånad.

Imorn ska jag vinka av familjen... sova vidare, kolla film kanske, duscha, fixa naglarna, klä på mig och sätta upp håret. Och åka på bröllop. Och bröllopsfest. Det ser jag verkligen fram emot! Det kommer att bli riktigt kul! Hoppas att presenten uppskattas också.

Tänkte kolla lite på Repmånad... HAHA!

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0