You drive me crazy, Baby one more time

Dessa två låtar, av Britney Spears, är dom låtarna som jag har fastnat för nu. Och Backstreet boys The Call och Larger then life. HIhi! Mina låtar jag har i min mp3 nu har jag typ lyssnat sönder så jag måste lyssna på något anna, och varför inte då lyssna om på Britney Spears och polarna?! Musiken går framåt, men det är ALLTID samma sak man sjunger om, KÄRLEK, i alla dess former, olycklig, obesvarad, lycklig och underbar. Och så har artisterna blivit mer avklädda nu än då, även om det inte var jättemycket kläder då.

Musiken kan jag inte kara mig utan! Det går bara inte!!! Jag kan inget om musik, men jag MÅSTE ha den att lyssna på. Annars klarar jag inte dagarna. Det blir tomt och tråkigt utan. Eller vad säger ni?!

Nu ska jag lyssna vidare.

i shouldn't hacve let you go... --- I must confess, I still believe...
You drive me crazy...

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0