Webcam

En sådan finns inbyggd i min dator... men tror ni att jag har fått igång den (utanför msn alltså)?? Inte förens ikväll, jag har ändå haft den säkert tre veckor nu. Men på sidan på min skärm så kommer det upp en skylt, där man kan klicka sig vidare till kameran, men tror ni jag hade fattat att den ikonen, som jag trodde gick till mitt bildgalleriet, var ikonen till camen? Nix, men idag tog jag mod till mig och provade, och VIPS så var camen igång. SHIT vad jag är lite PINSAM ibland!!! Jag menar, hur svårt kunde det vara att trycka på ikonen? Varför har jag inte gjort det förut?! Shit pinsam jag är alltså! HAHAHA!!!! Men nu har jag ju hittat den! Så dörför tänkte jag bjuda på en SKITSNYGG(NOT)bild. HAHAH!!


Fullständigt normal xD

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0