Sjuk

Igår var den värsta dagen av mina sjukdagar. Igår var det också Lindas fördelsedag, GRATTIS Schwester! På kvällen kom Lindas kompis familj hit. Jag hade feber, hosta, in i halsen och utmattad i kroppen. Jag ville bara sova, och det gjorde jag också. Dem mesta av tiden igår spenderade jag i soffan med huvudet på kudden. Så jävla skönt att bara ligga där och halvsova, vara halvt borta. Jag orkade ingenting.

Men idag är det bättre. Jag tror inte jag har feber, men jag hostar, har ont i halsen och lite svag i kroppen. Så jag är nog helt frisk till på Måndag.

Igår skulle vi ju också ha haft det där jävla projektarbetet. Men jag hade aldrig klarat av det igår. Karin blev ju såklart lite besviken, men jag blev nog ännu mer besviken, eller nej, eftersom att vi är ett team så blev vi lika besvikna. Det känns skitjobbigt, det känns ju såklart som att jag har svikit henne. Dessutom så tycker våran handledare att vårat projekt är för litet, vi har för några timmar. Jag säger ju att jag inte gillar detta ämne. USCH!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0