PLUGGPLUGGPLUGG

Nu har suttit typ hela eftermiddagen med att skriva om Alkohollagen med nästan helt egna ord, och jag är inte klar än. Jag har ju prov imorn på alkoholhanteringen, och då på Alkohollagen. Det är skitsvårt att kunna formulera egna ord. Men vi behöve inte lära oss paragraferna så jag kanske pluggar på helt fel saker, hoppas att något fastnar till provet imorn i alla fall!

Hallå, hade Wild Child gått på bio eller ska den gå på bio? Jag fattar inget. Den finns med på kommande filmer, men samtdigt står det 2008 lite överallt. Är jag lite trög eller vad?! HEHEH!

Men nu måste jag nog plugga vidare lite.

Plugga lugnt!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0