Matteprovet

Jag hade ju matteprov idag, på geometri. Jag vet inte hur det gick, men jag tror att jag klarar mig. Det har känts förjävlig här nu hela veckan, men jag tror jag klarade det. Jag hoppas det i alla fall. Hoppas det är rättat till på fredag. 

Nu är det bara vinprovet och projektgenomförandet kvar denna vecka. Nästa vecka är det svenskaföredrag och veckan efter det så är det engelskainlämning, två uppsatser. Sen är det sportlov! I och för sig så kanske jag måste jobba massor med min powerpoint-presentation till engelskan som ska redovisas på fredagen efter lovet. Nu blev jag stressad igen.  

Nästa vecka ska vi också åka till Grythyttan på onsdag och sen ha friluftsdag på torsdag.

Nu ska jag dra och sova!
SOVGOTT
KRAM


Kommentarer
Alexandra

Vad roligt. vad ska ni göra där då?? kram ps saknar dej

2009-01-31 @ 10:39:28
URL: http://mrsalex.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0