Måndag

Provet i alkoholhantering gick nog toppenbra, tror jag. Jag har väl några fel, men annars så var det inget svårt.

Just nu sitter jag och kollar på Sjön suger, repris skulle jag tro att det är, men endå. Där Lennart Jäkel och Johan Ulveson åker runt i skärgården och träffar kända svenskar och lagar mat. Idag var det Måns och Felix Herngren. Måns gjorde gäddabullar, typ. Dom fiskade gädda och sen blandade han ihop det och steker det och dom hade någon sweet chilisås med koriander och doppade i. Det såg väldans gott ut. Jag får väl leta upp receptet någonstans, på kanal 5 eller nått.

Nu börjar CSI:NY. Vilken TVnörd jag är. HAHA!

Imorn börjar jag kl 11 och slutar typ tjugo i 3. Får se om jag är med på idrotten, det beror på halsen, eller jag är nog med, man blir ju aldrig trött eller svettig på våra lektioner, men man vet ju aldrig. Blir jag trött, eller får ont i halsen så är det ju bara att sluta.

Nu har mordet visats i rutan så jag slutar nu, vi hörs kanske sen.

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0