Målar målar hela dagen lång

Eller kanske inte jag, men mamma, pappa och Linda lär väl måla hela dagen. Vardagsrummet är tömt på grejer, taket är målat och nu håller Linda och mamma och målar väggarna. Det kommer nog att bli jättefint. Jag kanske också målar lite sen. Får se om jag får och om jag vill. Jag fick ju måla lite i taket igår.

Inatt släckte jag lampan kl 2.06. Jag läste ut den jävla boken, Låt Den Rätte Komma In. En vampyrbok, jag har inte läst Twilightserien, men jag gillade filmen jättemycket och jag tror att dom böckerna kommar vara snäppet bättre än Låt den rätte komma in. Men denna bok var spännande, lite äcklig, obehaglig och bra. Liten text var det så ibland blev det lite jobbigt, men jag tog mig genom den på drygt 3 dagar. 415 sidor. Nu kan jag fortsätta på min läslista. Jag tror jag bärjar med att läsa klart Stieg Larsson serien. Jag har ju börjat med Män som hatar kvinnor, nu har jag två kvar.  Sen tar jag Sjöjungfrun, om den finns på pocket. Annars tar jag nog Stephanie Meyers böcker, om dom finns i pocket förstås. Men den första tror jag gör det. Men det får vi se. Jag gillar att läsa pocketböcker, dom är lättare att ha med sig.

Jag bara måste lägga till en film på min SE-lista: New Moon. Twilights uppföljare.

Vi hörs!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0