Godmorgon

Jag har sovit väldigt gott. Det är lite jobbigt att gå upp på mornarna, bara för att jag har väldens skönaste duntäcke! Det är jättemysigt och varmt och gosigt att ligga under täcket och bara mysa. Tokskönt. Men man kan ju inte ligga där hela dagen, hur mycket man än vill. Idag skulle jag behöva göra lite matte.... men det är INTE kul, men som sagt, jag måste. När min skoltid är slut, då kommer det dröja tills jag öppnar en mattebok igen!

Igårkväll gick filmen World Trade Center på TV, med bland andra Nicolas Cage och Maria Bello. Vilken bra film. Det är skitsvårt att tänka sig in i situationen, när man är fast i husmassor. Men jag tycker att skådespelarna får godkänt, väl godkänt till och med. Men det är ju totalt omöjligt att veta hur det känns. Jag tror inte ens man kan tänka sig hur det är om man aldrig har varit med om något sådant. Fruktansvärt!

Filmen var lite tung, men jag hade en trevlig dag igår med släkten, mormor, kusiner och morbröder och mostrar. God mat och massor med skratt.

Vi hörs!
KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0