Fredag

Igår i köket bakade vi bröd, eget recept. Det gick bra, vet inte hur mitt fänkålsbröd smakar, för det blev infryst... men jag jag tror väl att det smakar bra. Sen bakade vi anslag, tårtbottnar alltså. Men Ralf tyckte dom var tunga, dom ska vara lätta, så det får vi träna på tyckte han. Jag tror att det berodde på att vi inte bakade dom direkt, vi lat dom stå ute medans vi åt. Så nästa gång går nog bättre.

Idag så var det ju toppenfredag! Eftersom att höstterminen håller på denna veckan också så hade vi ingen svenska innan jag börjar med engelskan och matten... så jag hade den där vanliga håltimmen mellan barteknik- och dryckerlektionen och engelskan. Och hur kul är det att sen ha matte b kl tjugo över tre till fem över fyra, en FREDAGSEFTERMIDDAG?????!!!!!??? Jag bara undrar. Och hur kul är det att ha matten när den går åt helvete? När jag inte fattar nått? Eller att det inte går? USCH säger jag bara!

För att sen släppa allt det dåliga med matten och projektet så slängde jag  ner mig i soffan och kollade på Blood Diamond. Efter det käkade jag och sen körde Pär,  och målet var Ica Ekängen, GODIS, jag köpte en chokladkaka, och kollade sen på Crocodile Dundee. Och nu sitter jag vid köksbordet med min dator. Lyssnar på Britney Spears på Youtube. Jag skulle vilja ha en skiva med alla Backstreet boys hits, som jag gillar, alla Britney Spears hits som jag gillar, alla Christina Aguileras hits, som jag gillar och kanske några N Sync och Westlife låtar, det skulle ju vara den ultimata 90-talshitsskivan!!!! Tokbra, måste bara komma på ett sätt att få alla dom låtarna. Finns det ingenstans man kan fixa egna skivor med egna låtar? Det vore ju kalas i så fall. Jo jag vet ju ett sätt, men det är ju inte helt lagligt. HAHA!

Nu ska jag käka en apelsin, MUMS, hoppas att dom är goda fortfarande.
Vi hörs sen!
Sovgott
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0