Att läsa och se år 2009

Detta året har jag en lista med böcker och filmer som jag SKA läsa och se.

Läsa
* Steig Larssons Flickan som lekte med elden
* Steig Larssons Luftslottet som sprängdes
* Stephanie Meyers Om jag kunde drömma
* Stephanie Meyers När jag hör din röst
* Stephanie Meyers Ljudet av dit hjärta
* Camilla Läckbergs Sjöjungfrun
(* Stephanie Meyers Breaking Dawn, Så länge vi båda andas)

Se
* I Taket Lyser Stjärnorna
* Män som hatar kvinnor
* Kenny Starfighter - Kenny Begins
* Harry Potter och Halvblodsprinsen

Så, nu vet ni! hihi! Detta är en liten lista till mig själv. Nu när jag har skrivit ner den så kanske jag kommer ihåg det lite bättre, men egentligen... hur svårt är det att komma ihåg sådant som man verkligen vill?! Precis, inte så svårt!

Sovgott!
KRAM



Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

Vi måste ju se New Moon också!

2009-01-04 @ 21:02:32
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0