05.16 - 06.50

Mellan dom två klockslagen sov jag. Det är cirka en och en halv timme. Sen var det dax för mig att gå upp. Men det höll på att gå åt helvete.  Jag mådde piss, jag var så jävla trött. Det var skitjobbigt, jag trodde jag skulle kräkas. Men när jag varit upp ett tag så gick det bättre. Men min frukost var drygt 4 tuggor på en macka, en gurkskiva och en drömkaka, ett glas mjölk och typ tre glas vatten. Så jag var ju duktigt hungrig när jag kom hem. Två mackor och en kopp varm choklad. Mums! Kollade samtidgt på Dr. Dolittle 2, men jag missade slutet, jag somnade som en stock. Efter Dr. Dolittle så var det Ivanhoe, en film som går varje år, men som man MÅSTE titta på, i alla fall har vi gjort det i min familj varje år. Men den missade jag början på. För att åter berätta om min morgon så vill jag bara säga att det gick bra. Jag har också fått "fasta" tider att jobba, varannan helg, ojämna veckor. Vet inte hur många veckor, men ett antal hoppas jag. Och då börjar jag vid halv 7 istället för kl 8. Så att jag lär mig öppna så att jag kanske kan göra det själv sen, och så kanske jag kommer in bra och dom gillar det jag gör så att jag kanske får sommarjobb och sen kanske mer fast. Det är ju sånt man hoppas, men först kanske man får hoppas på sommarjobb. Jag tycker det är kul! :)

Nu sitter jag i soffan hemma och halvkollar på James Bond med rätt att döda. Snacka om gammal film. Lite jobbig att titta på, så jag sitter vid min dator istället, mycket roligare. Hehee! 

Ha en fortsatt trevlig kväll!
KRAM 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0