Tisdag och halvledig

Vilken bra start på veckan efter lovet. Måndag, nja inte den bästa dagen kanske. Men idag, tisdag då har jag två lektioner en vanlig tisdag, men idag är ingen vanlig tisdag, vi fick hemuppgift att göra i arbetsmiljön så jag har EN lektion idag och den lektionen är idrott, i badhuset. Snacka om slappt! Sånt gillar jag. Jag orkar fan inte plugga mer. Inte för att jag har pluggat ihäl mig men ändå. Jaja, det är ju snart bara 100 dagar kvar! HAHA!

Nu innan idrotten och klippningen som jag har bokat in i eftermiddag tänkte jag ta tag i engelskan. Jag har ju haft lite problem med den, men jag kom på lösningen. Att skriva allt på svenska och sen skriva om det på engelska. För då är det lättare att skriva det jag ska ha med. Det tror jag är en bra lösning. Jag måste vara klar tills på torsdag, eller då måste jag ha skickat allt till stora datorn och gjort om allt till 2003-versionen och sen ta med mig till skolan. Och jag har i princip bara idag och imorn på mig. Om jag inte går upp tidigt på torsdag... det är ju 100-dagarsfesten på torsdag... i och för sig måste man skaffa biljett, men jag tror det är på gång. HIHI!

Nu måste jag plugga.

Ha en bra dag!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0